Jan 10, 2013

penangan adam&hawa

 Assalamualaikum

kiut je tengok ain dalam citer adam & hawa ni pregnant
rindu plak time pregnant2 dulu...
boleh tak nak pregnant tapi tanak bersalin...
kahkahkah

cantik baju dia pakai kan...simple,sopan and style...sukaaa
disebabkan penangan citer ni plus kesukaan melampau terhadap baju ni
sanggup ni cari kat tenet...
kebanyakannya style fishtail ni sampai paras lutut je 
susah nak cari yg panjang macam ain pakai ni..

last2 jumpa gak boutique online jual baju ni..Aneesa Amani..
RM79 tapi belom ada bajet
terpaksa tunggu gaji
hope adalagi stock time tu
klo tak??ngecessss!hehu







0 comments:

Post a Comment

Jan 10, 2013

penangan adam&hawa

 Assalamualaikum

kiut je tengok ain dalam citer adam & hawa ni pregnant
rindu plak time pregnant2 dulu...
boleh tak nak pregnant tapi tanak bersalin...
kahkahkah

cantik baju dia pakai kan...simple,sopan and style...sukaaa
disebabkan penangan citer ni plus kesukaan melampau terhadap baju ni
sanggup ni cari kat tenet...
kebanyakannya style fishtail ni sampai paras lutut je 
susah nak cari yg panjang macam ain pakai ni..

last2 jumpa gak boutique online jual baju ni..Aneesa Amani..
RM79 tapi belom ada bajet
terpaksa tunggu gaji
hope adalagi stock time tu
klo tak??ngecessss!hehu







No comments:

Post a Comment