Mar 18, 2013

Mood ketertekanan

Assalamualaikum

Ok lama tak tulis blog walupon banyak je cerita yg nak dikongsi
Not in a mood actually

Emmm

Rasa nak nangis puas2..kuat2..banyak2!
Kenapa?kenapa?kenapa????
Bencii..tak suka..meluat...

Ee....malas nk fikir tapi still terfikir..
Sampai pening kepala ni
Bangun pagi je kepala sakit...
Rasa ditarik2 urat leher ni..
Stress...

Selagi orang tak berada kat tempat kita mereka tak akan faham
Mereka tak akan rasa ape yg kita rasa..
Mereka hanya rasa ape yang kita buat tu salah pada mereka
Dan apa yg diorang buat tu betoi..tak ad salahnya..
Semua kesilapan diletak pada aku
Sedangkan mereka tak sedar kenapa aku buat macam tu?
Mereka tak akan pernah faham sebab suka sangat buat kesimpulan sendiri
Sedangkan mereka tak pernah kenal aku yg sebenar
Suka sangat menjatuhkan hukuman pada org lain
Memang itulah mereka...
Kalau pasal depa, semuuaaaaaa terrrrrbaikkkk
Kalau org lain salah sikit...perghhh cakap mcm org tu bunuh org...
Helooooooo korang baik sgt ke weh???plsss la...

Aku kata kt org lain depa terasa..
Habes apesal nak terasa klo ko rasa ko tak salah??
Maksudnye ko salah la kan?
Ha sedar pon..pastu blaim aku balik?

Ee...kalau la waktu boleh diundur
Aku akan dengar cakap mak..
Kakak akan dengar cakap mak..mak...huhuhu

Ini bukan penyesalan...ini keluhan hati...
Berfikirlah sebelum anda buat sesuatu...
Kenali mereka sebelum anda pergi lebih jauh..
Ye perkahwinan tu luas
Bukan antara aku dan dia sahaja..
Antara aku,kau,dia,mereka,dan semua...



2 comments:

yanie said...

ala sian nyer raha. sabar yerk.. lumrah alam kehidupan berumah tangga. ada naek turun. neway, sentiasa tolak ansur, memahami and yg penting trust each other ok...

Raha said...

@yanie : thanx yani....hihu...

Post a Comment

Mar 18, 2013

Mood ketertekanan

Assalamualaikum

Ok lama tak tulis blog walupon banyak je cerita yg nak dikongsi
Not in a mood actually

Emmm

Rasa nak nangis puas2..kuat2..banyak2!
Kenapa?kenapa?kenapa????
Bencii..tak suka..meluat...

Ee....malas nk fikir tapi still terfikir..
Sampai pening kepala ni
Bangun pagi je kepala sakit...
Rasa ditarik2 urat leher ni..
Stress...

Selagi orang tak berada kat tempat kita mereka tak akan faham
Mereka tak akan rasa ape yg kita rasa..
Mereka hanya rasa ape yang kita buat tu salah pada mereka
Dan apa yg diorang buat tu betoi..tak ad salahnya..
Semua kesilapan diletak pada aku
Sedangkan mereka tak sedar kenapa aku buat macam tu?
Mereka tak akan pernah faham sebab suka sangat buat kesimpulan sendiri
Sedangkan mereka tak pernah kenal aku yg sebenar
Suka sangat menjatuhkan hukuman pada org lain
Memang itulah mereka...
Kalau pasal depa, semuuaaaaaa terrrrrbaikkkk
Kalau org lain salah sikit...perghhh cakap mcm org tu bunuh org...
Helooooooo korang baik sgt ke weh???plsss la...

Aku kata kt org lain depa terasa..
Habes apesal nak terasa klo ko rasa ko tak salah??
Maksudnye ko salah la kan?
Ha sedar pon..pastu blaim aku balik?

Ee...kalau la waktu boleh diundur
Aku akan dengar cakap mak..
Kakak akan dengar cakap mak..mak...huhuhu

Ini bukan penyesalan...ini keluhan hati...
Berfikirlah sebelum anda buat sesuatu...
Kenali mereka sebelum anda pergi lebih jauh..
Ye perkahwinan tu luas
Bukan antara aku dan dia sahaja..
Antara aku,kau,dia,mereka,dan semua...



2 comments:

  1. ala sian nyer raha. sabar yerk.. lumrah alam kehidupan berumah tangga. ada naek turun. neway, sentiasa tolak ansur, memahami and yg penting trust each other ok...

    ReplyDelete
  2. @yanie : thanx yani....hihu...

    ReplyDelete